The name...

I'm not christian, but I like to think about my name, as the very first female name ever given.
Not Anna, not Sara, but Eva, say i out loud, slow.... Eeevaaaa.

To think that I haven't used it for 15 years...
Glad I'm back

fredag den 30. september 2011

Back to jetlag

Klokken er 6.10 og jeg kan ikke sove. For en gang skyld har vi en temperatur, der er til at holde ud at sove i og det er ikke længere min forkølelse, der holder mig vågen. Hver gang jeg lukker øjnene, popper at alle de ting jeg skal nå, ikke har nået endnu og måske aldrig skal nå men gerne vill, op i mit hoved.
Hvordan finder jeg den helt rette uddannelse. gad vide om det jazz arrangement vi skal til på søndag stadig eksisterer. tænk hvis chancen for at synge kommer og jeg failer. hvad hvis jeg ikke når at aflevere mine lektier. hvad hvis jeg ikke forstår det. hvorfor har jeg ikke lavet en ordentlig lektie struktur endnu. jeg skal huske at tegne. du når jo aldrig at lære New York rigtigt at kende. hvorfor har jeg så svært ved den tyske grammatik. hvordan skal jeg nå at lære alt det fransk. husk ikke at bruge penge. husk at betale husleje. hvad hvis jeg altid kommer til at leve sådan her, hvad hvis jeg ikke når at ændre det. husk at sove, du er træt i morgen, hvis du ikke sover nu. husk det Birk fortalte med koncentration helt nede fra tæerne. Sov... Sov nu... Sooooov....
Nu. Nej nu......... Nu!..... Nu så læggee jeg lidt syvkabale. gad vide om der er en blogg app til iphone. Det var der... Skriv mail/ navn: kristinelendorph@gmail.com
Password: ********
Use google picassa. no thanks, tryk... høfligt!
Slap af, der er jo ikke nogen, der læser den alligevel.. Husk at tage flere billeder. flere gode billeder med et rigtigt kamera ikke iPhone eller det hipstermatic. Hvad er intergram egentlig. hvordan laver jeg mon mit blogg layout om, hmmm spørger birk i morgen. få ham også lige til, at vise dig det med de pinhole kameraer.
gad vide om vi er kedelige at være sammen med. nå... sove... sooove....sov sov sov sovs. husk at rette stavefejl... tænk hvis jeg er lige så dårlig til at formulere mig som frk. "paliette jacket". stavefejl. hvorfor er jeg så dårlig til grammatik og endelses r. hedder det det. Nej flertals r. Nej det er s. SOV!!!!
Husk at uploade billeder med Birk uden rigtig meget skæg i morgen.
i morgen. sov nu, du har en lang dag i morgen og du skal blive rask. i morgen. det er jo nu...






Location:Porter Ave,,United States

Ingen kommentarer:

Send en kommentar